2 dagar kvar

Så hittills idag har jag hunnit packa ner lite småsaker och åkt in till stan för att träffa och säga hejdå till Sandra, Maija & Helena. Jag kommer verkligen sakna dom. Dom har gjort min tid på Espressohouse till den bästa. Vilka tjejer!

Ikväll blir det bio med mamma, Bine & Emma i kista. Tror att det blir den andra Narnia filmen. Spännande, trots att jag redan sett halva av den andra. Det är ändå värt det. Näst sista kvällen SKA spenderas med familjen. Bio är perfekt! Imorgon ska det bara hängas och mysas.

- Jag får inte glömma att packa tandborste!



ps. Noomi, Bine, Stephanie & Mathilda. UPPDATERA ERA BLOGGAR!!! Ni har något att berätta, alltid. :D

Kommentarer
Postat av: noomi

haha, du har så rätt, jag borde verkligen göra det oftare! sla göra det nu i veckan :)

2008-08-13 @ 20:54:21
URL: http://worldofnoomi.blogspot.com
Postat av: tuldah

ja, jag ska uppdatera oftare (A)

haha, jag glömmer aaaaaalltid tandborste, så jag köper nya och har minnst 100 st. Hos alla!

Som sjömänn som har en flicka i varje hamn, så har jag en tandborste i varje stad :D haha

2008-08-14 @ 22:08:59
URL: http://tuldah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0