4 dagar kvar

Jahapp, då var vi här. Det kommer bli mycket "det här är den sista..." denna vecka. Igår gick allting jättebra. Fick mycket lyckoönskningar och mycket kramar hejdå.
Av ett av mina primärbarn fick jag ett jättefint hasband med en lapp där det stod: "Tack för allt och lycka till på havaji. Jag kåmmer att sakna dig. Helsningar Alicia och bli inte kär." Alicia är 7 år.
Hahaha, hon är så söt. Hon vili nte att jag skulle bli kvar där och aldrig komma tillbaka. Men tro mig, jag kommer nog tillbaka och hälsar på oavsett vad som händer.


 

Kommentarer
Postat av: Nät

Var inte så säker raring. När du väl sett North Shore är det möjligt att det är klippt ;)

2008-08-12 @ 16:58:51
Postat av: Nuuumi

Jakie! Du är SJUKT gorgeous! Ville bara att du skulle veta det ! <3

2008-08-13 @ 12:19:49
URL: http://worldofnoomi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0