Amerikans idyll

(klockan är nu 11.12 här)
Så här sitter jag, efter några timmars riktigt djup, god sömn, ute på Kyles front porch och gungar i en gungstol. Jag är faktiskt inte ett dugg trött.
Det är ett typiskt Desperate Housewives område, okej kanske inte helt, det är ju ändå Southern Illinios. Men stor gräsmatta, som Pappa Key klippte imorse, brevlåda, 2-3 bilar, en uppfart fram till huset och ett litet hus med världens mysigaste inredning. Jag känner mig som hemma.
Kyle har åkt iväg till jobbet i några timmar och familjen åkte och badade. Jag kände för att hänga kvar här lite. Känner ju inte alla. Dom skulle åka och bada med några släktingar. Inte vill jag då hänga på som en himla utböling, haha. Typiskt svenne tänk.

Jag vill säga att jag saknar hemma, men det gör jag inte än. Jag saknar er, men inte hemma. Låter det vettigt?


Framsidan av Kyles hus

Brevlåda á la Americana

Kyles hus till höger om dörren ser ni min dator. det är där jag sitter nu.

PUSS

Kommentarer
Postat av: sistör emau

AAAAAAAAAAAAAAH

AAAAAAAAAAAAAAAAAH

AAAAAAAAAAAAAAH

AMERIKAT!

glöm inte SVEAR-YEAH & DALA-HEY-STARNAH

pusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss!

2008-08-17 @ 00:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0