Carbondale

Carbondale är en studentsta upptäckte jag. Inte så himla stor dock, men dom har ett schysst köpcentrum. Inte så himla superspännande dock. Titta på film med Kyle å andra sidan är det. Vi såg "10.000 BC" - lite udda film. Handlar om grupper med människor för 10 000 år sedan. Riktigt skum.
Efter filmen så blev det lite OS-tittande. Hallå liksom, någon som reagerar på att jag tittat på OS? Gosh alltså. Inte min favorit direkt.

Och Fatima. Jag har ätit lite av mina kräsna grejer ska du veta. Men en sjukt god pizza med pepperoni och ost satt inte fel. Godaste pizzan jag ätit någonsin faktiskt.

Jag vill inte åka imorgon. Känns jobbigt. Jag har en sån bra känsla i hela kroppen. Nu får Hawaii bli den nya bra känslan antar jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dej med jackie jjjj:)

2008-08-19 @ 09:57:25
URL: http://anniess.blogg.se/
Postat av: syster bob

men tänk inte att nått bra måste ta slut utan att nått bra börjar, njut ida bisse<3

haha OS gosh orka, asså kände mig fett utanför hos thylins i söndas, alla hade följt os utom jag hahaa...

pizzan kasnke va goare för du hade bra sällskap? elle för att den e amerikansk haaa

pussssssssssssssssssssss

2008-08-19 @ 14:05:51
Postat av: Fat

HAHAHA, bra dar jakie!!

Jag ar aven impad att du kolla pa os :D

2008-08-20 @ 21:10:18
URL: http://fatinusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0