Catwoman?

Så vid middagen idag, tillsammans med Manou, Tim och nån snubbe från Colorado som jag inte kommer ihåg namnet på, och lite annat folk, pratas det redan om Halloween. En tjej vänder sig till mig och säger att jag borde bara Batwoman. (hallå?). Nej, det tycker inte Manou. Han tycker att jag ska vara Catwoman för att jag har kattögon, gröna spräckliga... HAHAHA! Inte har jag kattögon. Tim och Coloradosnubben instämmer.

- Kan ni tänka er mig med morrhår, öron och en lackdräkt? NEJ!
Skippa lackdräkten kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

´Din lilla player klart du bara känner killar hahaa^^ ja å ems ba "typiskt!".

joho catwomen vore ju askul ju haha fast kanske inte läder:S....ja ska klä ut mig till wonderwomen om ja kan, så får vi skicka bildör till varann...



oh juste ja kan blogga igen iiiihhhh så update blir ida, kolla så fåru se vad som händit sen förra lördan mi löver<3

2008-08-23 @ 14:02:48
Postat av: Mamma

Catwoman för all del, men du kanske skulle passa bättre som wonder woman eller bionic woman eller bara en kanin med öron och allt . . . Jag var i templet idag och det var SÅ SKÖNT OCH VILSAMT.



Själv kunde jag vara Sweetie i människostorlek. Nej, allvarligt, var det du känner för. Du får säkert en riktigt bra idé närmare Halloween.



Nu ska jag äta lunch (nästan 16:00). Älskar dig!!!! P & K, Mamma

2008-08-23 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0