Crabhunting

Matsalen, det är där det händer. Helt plötsligt har vi ett event med crabhuntig. Möte klockan 8 mellan killarnas Hale 4&6. En hel bunt av oss, mest amerikaner och jag, går bort till Temple Beach, inte så långt ifrån mataffärerna, med ficklampor och lyser upp stranden för att se krabbor springa förbi. Dom springer iväg av ljuset, fort, så det gäller att vara snabb att fånga dom.

Hittade en halvsvensk på Volleybollmatchen igår, som mina ben förresten är helt döda ifrån, först dans sen volleyboll... Tänka sig. Anyways, han heter Bryan Lövgren (Lovgren) men harn kan typ bara några ord svenska och pratar om hur mycket han älskar svensk mat. VI bestämde ett pannkaksparty! Han är asschysst!



Crabfight, or Crab escape... whatever.


Bryan


Ashlin


Jag & Tim


Crabman - han fångade typ alla krabborna.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är så här det ska vara! Jag är så lycklig för din skull och kommer ihåg mina egna roliga grejer!



Idag började jag jobba och hade jättekul. Tänka sig att det kan vara kul fast man går upp 6:30!



Älskar dig!!!!!

P & K,

Mamma

2008-08-25 @ 17:24:47
Postat av: syster bob

HAHAHAAAA sjukaste jag hört!

stackars krabborna....

sjukt kul ni verkar ha asså! gosh va mysigt med pannkaksfest^^

bryan e lite söt ju

2008-08-25 @ 23:24:31
Postat av: fat

OJ!! FY VAD KUL DU VERKAR HA!!

hahaa, laskigt med krabbor hehehe!

Nagon intressant an du spanat in ;)

2008-08-26 @ 01:00:51
URL: http://fatinusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0