Första lördagen på Hawaii

Chantal är borta med sin familj och ajg glömde köpa biljett till Circle Island Tour som är idag. Jag får göra det nästa vecka. Jag har idag sovit ut, ätit frukost, fixat postbox, köpt nätverkskabel (wohoo, internet på rummet), miniräknare till matteklassen & en 4i1 (Mormonsbok, L&F, Kostbarapärlan & Bibeln). Den är superfin.

Sen gick jag vidare till Foodland och det pytte lilla shoppingcentret vi har och köpte skittels, ananasjuice och chips. Gick även och fick naglarna fixade (ganska ful form dok sån jag fick fila om dom när jag kom hem) och sedan gick jag tillbaka och bort till templet.

Jag måste verkligen beretta hur fint Hawaiis tempel är. Det är helt sjukt. Upptill tempelområdet är det en alle med palmer, svarta grindar och väl inne i tempelområdet är stora poolar med turkost vatten. JÄTTEVACKERT! Poolerna går upp i backe och högst uppe på backen är templet. Stor och vitt, pampigt! Det är helt sjukt mycket fina blommor runtomkring, jättevälskött trädgård, palmer & någon staty. Vilken känsla! Jag står fast vid att Hawaii är världens vackraste tempel. Sen kommer Salt Lake. Salt Lake är väldigt pampigt på natten dock. Men WOHO!

Kära nån. Jag bad och tackade Gud att jag är här. Jag mår så bra i själen. All sol, alla snälla människor och vackra miljöer.

Påtal om människor så ropade en kille att han gillade mina byxor och frågade vart jag köpt dom. Sverige, sa jag och så började vi prata. Han heter Phil och känner dom tjejerna från Sverige som är här också. Jag är det nya tillskottet :D Jättetrevlig och välkomnande var han.

Vilken mormonbränna jag har fått dock. Det blir nog en schysst färg sen!

PUSS

















 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

VACKERT!!!!!

2008-08-24 @ 19:27:40
Postat av: syster bob

SHEEAATT va prettiii!!

å du e sååå vacker min älskade<3

haha snälla säg att d va dina rosa monkipants?

2008-08-24 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0