Första skoldagen

Min mattelärare = Uhm tråkigaste... suuuuck. Tur att vi kommer få jobba med ett matteprogram på dator!
Min drawing lärare: Ni ska inte försöka vara kreativa, bara rikta saker som dom är, som dom är i förhållande tillvarandra, utan skuggor och sånt. WOHO tänker jag. Ska bli riktigt kul!
Min Western Art History lärare: I mina äldre dagar så gillar jag inte så mycket att läsa uppsatser. Vilket resulterar i att vi kommer få slippa det :D PARTY!

Idag har jag pratat med Fatima i säkert 2 timmar på Skype. Jag saknar verkligen henne. VI satt och oj:ade oss tillsammans. Hon behövde ett pepptalk också. Hoppas du fick det? Du peppade mig iallafall.

Till Mamma, Bine, Emma & Steph - SKAFFA SKYPE!!! Allt ni behöver är en webcam med ljudupptagning, (finns en i mitt rum under sängen).

Vad händer hemma?
xox
Jaykaiy


Världens bästa Fatima, aka Steve Urcle
- Efter Fatimas stora förtvivland så är Steve Urcle bilden utbytt. Men tänk er Fatima med ett par jättstora glajer...

Kommentarer
Postat av: fat

JAKIIIIE!!!!

FY DEN DAR BILDEN SKULLE INGEN FA SEE!!

TA BORT DEN NU, BYT BILD FORT AHHAHAHHA

2008-08-28 @ 17:31:08
URL: http://fatinusa.blogspot.com
Postat av: steph

SKYPE = FOR YOU I WILL! <3 miss u

2008-08-28 @ 18:35:25
Postat av: Dexter

Haha YES!! Bilden är sparrad på datorn!! TACK Jakie !!! :D

2008-08-28 @ 22:39:18
Postat av: Anonym

Haha YES!! Bilden är sparad på datorn!! TACK Jakie !!! :D

2008-08-28 @ 22:39:55
Postat av: Dexter

haha sparad med två r... skickligt...XD

2008-08-28 @ 22:40:51
Postat av: syster bob

hahahahaaa du skulle ju inte ha bytt den, urcle bilden fångar ju timas personlighet sooo well!

<3fattifatti

2008-08-29 @ 00:51:56
Postat av: fat

HAHAHA, ALLAA NI KA ATA MITT BAJS :D:D:D

2008-08-29 @ 01:32:46
URL: http://fatinusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0