Hawaii

Skriver lite kort bara. Har inte åäö och orkar inte klistra in det hela tiden. Ni får tåla mig!
Nu har jag varit pa Hawaii i 2-3 timmar kanske. Har hunnit packa upp och traffat min Roomate, Chantal och hennes mamma. Dom ar jattegulliga bade tva. Kanner pa mig att detta kommer bli kanonkul!

Efter en mellanlandning pa Seattle i 11 timmar sa ar jag lite trott. Jag och en massa andra manniskor sov pa flygplatsen. Runt halv 5 sa makade jag mig till incheckningen, som da oppnat, for att kunna checka in min vaska, som av misstag poppat upp pa rullbandet. tur att jag var dar. Jag trodde namligen att dom missat en av mina vaskor. men dom skulle bada 2 ha akt direkt till Honolulu. Sååå.

Jag kanner mig lite trott pa att flyga just nu. Sista 5 timmarna till Honolulu tog knacken pa mig! Jag kunde inte somna, stolarna var obehagliga, jag var hungrig, det fanns ingen tv utan det fick man "hyra" plus att det satt en tjock och envis tant vid fonstret som jag inte vagade saga till att dra upp fonstret nar vi kommit till honolulu. Jag ville ju se hur det sag ut ifran luften, nej nej. Tillslut drog hon upp den men tackte top hela fonstret for att hon och hennes man sjalvklart skulle kolla. TYPISKT!

Hawaii ar verkligen en del av paradiset, bortsett fran ruttna himla ghetto hus. Strander, Berg, Tropik, palmer och klarblatt vatten overallt!

Jag har betalat min tuition Mamma. Sa nu behover vi inte oroa oss for det. Daremot sa var Financial Office:et stangt. Jag fick betala online istallet. men jag fattar itne vad dom fick 13000 dollar ifran. Jag hade en tuition deadline pa 3505 dollar. Bine & Emma, mamma mast skicka over papprena till mig. Scanna dom!

Jag saknar Kyle dock. Det har varit helt underbart att vara med honom i Illinois i 5 dagar. Perfekt. Jag var sa stressad och snurrig pa flygplatsen att jag holl pa att springa in i sakerhetskontrollen utan att saga hejda. Han bara: öhm, hejdå?
Aja baja!



Fred på er alla. Jag saknar er!
Skicka en vänlig gåva till mig! (när jag vet min adress)

Kommer bilder sen

Kommentarer
Postat av: emau

Jag skickar gåva om du skickar PEANUT BUTTER CUPS!!!!!

2008-08-21 @ 11:54:25
URL: http://kentwood.wordpress.com
Postat av: emau

och AAW va söta ni e! och glad att du so far trivs där :) puws!

2008-08-21 @ 11:55:32
URL: http://kentwood.wordpress.com
Postat av: Nät

Det är säkert för att de vill ha dina housing penger också. Du betalar båda på samma gång :)

Jag skickar present när jag får mitt porträtt ^^

2008-08-21 @ 13:44:46
Postat av: Kyle

skicka din adress! Jag behover skicka dej dina Illinois grejer! :) Saknar dej!

2008-08-21 @ 23:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0