Illinois

Tänkte bara meddela er mina underbara vänner, att jag är framme i Illinois, där jag komemr att vara 4 dagar innan ajg åker iväg till Hawaii.

Jag har nu varit uppe i ca 27 timmar och är ganska mördad i huvudet efter det långa Atlantaflyget. 9,5 freaken långa timmar. Fruktansvärt tråkigt. Filmer visades första timmarna. 3 st. Men dom tog ju slut väldigt fort. Tillslut kom jag på migsjälv med att sitta och bara stirra i flera timmar på skärmen om visar hur långt det är kvar till landning. Flygplans maten var inte allt för dålig. Det var grillat kycklingbröst, spenat & tomatsås (MUMS) och gniocci.

Värdinnorna gick hela tiden och frågade vad man ville ha för dricka, vilket också resulterade i att jag sprang på toaletten hela tiden. Intressant upptäckt gjordes på toaletten. Haha (hemlig).

Atlantas flygplats är ENORM! Man får åka ett tåg melan alla gater och terminaler. Smidigt faktiskt, men väldigt snurrigt.

När jag väl kommer fram till St. Louis och ska hämta bagaget så kommer Kyle springandes. Hå vad härligt det avr att få krama honom! På riktigt, eftersom man inte fick det på hans mission. Man, den killen kan kramas!

Hans familj är jättegullig. Hans pappa kom in och snackade en stund med mig. Jättetrevlig!

Uppdatering kommer! Puss sålänge! (klockan är 02.17 här)

Kommentarer
Postat av: Fat

ååh, så skönt o vara framme! Nu är du på andra sidan jorden liksom, vi syns snart! wiiiie*

Ha det bäst gumman, love<3

2008-08-16 @ 10:07:43
Postat av: tuldah

baby! så allt gick bra? vilken tur!

du måste uoodatera heeela tiden, så att vi får följa med på ditt fantastiska äventyr! :)

pussssssssss

2008-08-16 @ 13:45:04
Postat av: guyi nej vänta!! emilia

hej läste att du ska till hawaii! hur kommer det sig att du vill läsa konst?? ovanligt! men låter jätte kul! man behöver lite omväxkling i livet och jag hoppas att allt ska gå bra för dig! (det gör det väl alltid?)

Lycka till!

2008-08-16 @ 16:26:31
Postat av: steph

helt sjukt att tänka att du inte är i sverige längre!! håller med tuldah, UPDATERA HELA TIDEN!! pusspusspuss <3

2008-08-16 @ 16:30:32
Postat av: Nät

Been there done that.... Nu är du nästan framme gullet

2008-08-16 @ 17:11:11
Postat av: noomi

wooow! vad gladf jag blir att det gick bra för dig :) du kommer äääääääääälska the US! fatta skojj du kommer ha - och tror mig - du kommer inte missa NÅGNTING här i sverige, men vi kommer däremot sakna dig stört mkt :(

älsk pälsk <3

2008-08-16 @ 17:52:43
URL: http://worldofnoomi.blogspot.com
Postat av: bine

ÄLSKADE YSTER BUNANA, glaad att flyget gick bra, haha feeettt me american dom bor, löv the brevlåda!

ser man ut som en nalle så kramas man väl som en^^

hoppas du har d underbart dina 4 dagar där och resten på hawaii, messa varje dag så din familla inte oroar sig. saknir daj<3

PS. ja å ems har redan tagit över ditt rum oops!

pussi

2008-08-17 @ 00:36:32
Postat av: sistör emau

WOOAH, haha älskar att kyle kommer in springandes haha <3 man, kan inte fatta du e där.. AWESOME! (föresten, vi rapar hejvilt nu när du är borta)

love ya

2008-08-17 @ 00:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0