Imorgon åker jag

Nu har jag änltigen börjat inse att det är imorgon jag åker. FY vad konstigt! Imorgon är jag i USA. Jag har aldrig varit i USA förut. Jag har aldrig flugit i 12 timmar förut. Well, det finns mycket iförsig som jag aldrig gjort förut. Imorgon, 13.35, lämnar jag min familj för 1 år. Vilken otroligt konstig känsla det är. Väldigt bitterljuvt, sorgligt och roligt på samma gång. Jag älskar dom, min Mamma, min Pappa, Sabine & Emma. Fy vad jag kommer sakna er. Och våra husdjur Ramses, Sweetie, Dodde och Snofie. Jag måste se till att kramas och kela med dom ordentligt innan jag åker.

Jag kommer inte kunna skriva så mycket imorgon pga flyget ni vet. Igår drömde jag att jag höll på att missa det, så jag är lite orolig. Men det borde nog inte vara någon fara. Men vi Usterudare (eller snarare min mamma och mina systrar) är hejare på att alltid komma lite försent. Inte 1 timme dock. Men uppemot 20 minuter. Just därför åker vi så vi är påflygplatsen 2½ timme innan planet går. Kära någon. Men jag skriver till er imorgon kväll, förhoppningsvis. :D

Om 1 år kommer jag tillbaka och hälsar på er alla igen. Innan det bär av tillbaka för att gå på FIDM.
Skicka era adresser till mig på Facebook så kommer det landa ett vackert vykort från Hawaii om ca 2 veckor. (Jag är ju inte där förens på ondag + att det tar 1 vecka för posten att komma fram till Sverige från Hawaii)

Hejdå Sverige, så länge.

Kommentarer
Postat av: Fat

Buhuuu :'(

2008-08-14 @ 11:40:22
Postat av: tuldah

jag fick gråten i halsen när jag läste det där.. suck, jag kommer verkligen sakna dig!

2008-08-14 @ 22:17:41
URL: http://tuldah.blogg.se/
Postat av: Nätzor

Jackie, du fixar det här! Jag är inte ett dug orolig för dig strumpelistumpan!

2008-08-15 @ 23:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0