Its been a busy day. Baseball and all!

HIHI! Det är underbart här. Jag vill inte åka härifrån ifrån!

Idag har jag köpt digitalkamera på Target. Sjukt billigt (åtminstone jämfört med SVERIGE!), sjukt bra och sjukt snygg!! Älska USA!
Och så har jag tittat på mitt livs första Baseball match idag. Nu kan jag baseball hyffsat! Den matchen var jättegrym!  Miners mot Otter. Först ledde O's med 6-1, sen vart det M's homerun och det blev 6-4, sen gjorde hemmalaget(Miners)  en homerun till och 1 sprang in, så det slutade med 8-6. Aja, sjukt ballt och mäktigt iallafall!
Vi har annars hängt, spelat wii, jag har träffat i princip hela hans släkt som är här för att Kyles kusin Tristan skulle pitcha på baseballmatchen, käkat lunch med dom, varit i parken, käkat snowcones, träffat Kyle's bästa kompis Andrew (som för övrigt har jättestort fluffigt krull och är sjukt lik Jonah Hill från Superbad!) och slagit bollar i en softball kur. Typiskt dom amns er i amerikanska filmer. Du vet när - bollarna flyger ut så ska man slå dom. SUPERKUL!!!
Imorgon är det kyrka som gäller. Insåg förra söndagen att nu kommer allt vara på engelska. Hur konstigt är inte det?

Idag var det runt 33 grader varmt i solen, gissa om jag fick solbränna? Riktigt bra dag. Jag vill inte åka härifrån!

Fred, jag lägger upp bilder från baseballmatchen sen.

Kommentarer
Postat av: Fat

Hjääälp vad mycket du har gjort då!

Skönt o höra att du älskar det :)

2008-08-17 @ 11:47:57
URL: http://fatinusa.blogspot.com
Postat av: lil sis

ååh fy va kul!

haha älska att hans kompisar har afrow haha

och du blir ALLTID brännd viting [;

hälsa key!

puws

2008-08-17 @ 18:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0