LÄXOR!

Galet! Jag har redan typ 3 jätteläxor. Varav ena är läsa 20 sidor i min feta feta, småtextade, Art History bok. Men det är intressant läsning somtur var. Mesta delen av läsningen gjorde jag på stranden idag :D Mycket trevligt!

På kvällen hade vi film och mys med våra pojkar och några tjejer i lounchen i killarnas byggnad. EXTREMT kul och väldigt trevligt sätt att spendera kvällen på.

Förlåt för att jag är sämst på att vara exakt på plats när ni ska ringa och sånt... Jag vet att jag är hemsk, jag ska förbättra mig! Ge inte upp hoppet på mig! Allt är så nytt, snurrigt och mycket på sammagång. Men känn inte att ni är besvärliga eller att jag unviker er. FÖR DET GÖR JAG INTE!
PUSS


Bästa kommentaren hittils: (Från Fatimas Steve Urcle bild, jag rekomenderar er alla att läsa dom)
fat om Första skoldagen:
HAHAHA, ALLAA NI KA ATA MITT BAJS :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det stavas lounge . . .



Vi äter kräftor och en ny sorts Marabou - Amigo. Det är majschipsbitar i, så Emma tål den. Hon (och vi andra) älskar den!



Torktumlaren har just lagats för andra gången i sommar. Hur/var tvättar ni? P&K, Mamma

2008-08-29 @ 18:20:35
Postat av: steph

åååååååh, läxor på stranden, kan det bli bättre?

puss

2008-08-29 @ 21:59:53
Postat av: steph

btw, jag tror att jag har fått mobilen nu. En avi har kommit men den är adresserad till pappa så jag kan itne hämta ut den >< adresserade du till pappa? asskumt.. anyways, puis! (igen)

2008-08-29 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0