Måndag

Så idag vet jag faktiskt inte vad vi ska göra. Kyle är just nu och jobbar, alla är och jobbar, förutom Emilee som ligger och sover så sött. Så jag sitter, igen, ute på min favoritveranda och tittar på Mamma Mia och väntar på att Kyle slutar.
Jag skulle vilja shoppa lite...? Tror att vi åker till Carbondale (Deras motsvarighet till Täby centrum, fast större) och hänger lite där. Jag vill köpa Covergirl smink. Såg en hel hylla med bara Covergirl smink på Target när jag köpte digitalkameran. Jag hörde en förförisk röst viska i mitt öra att komma.

Tusan. Jag åker imorgon.


Bilder från Baseballmatchen

Basebiljett

Baseball arenan Rentone Park

Förberedelser för matchstart





Här sitter jag.

Underhållning mellan matcherna, en av dom var bland annat sumobrottning.

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej J!

Ska bli kul att titta in på din blogg under året.

Hälsa Kyle så jätte jätte mycket med en kram.

Kram Marita

2008-08-18 @ 21:27:23
URL: http://mitassida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0