Sista söndagen då..

Och så var det dags för den sista söndagen i kyrkan innan jag åker. Kommer sakna mina primärbarn jättemycket. Martha, Alicia, Channa, Alice, Axel och Alexander, Ella också, fast hon inte går i min lilla klass. Hon är bara för kramig.
Stephanie ville fota mig, Bine, Mamma, och Emma idag. Får se vad vädret tillåter.

Jag sitter just nu och tittar på, hör och häpna, Narnia. Faktum är att när jag var liten så läste mamma alla Narnia böckerna för mig. Nostalgi med andra ord.

Vad ska jag ha på mig? Allting är ju nerpackat... Jo, juste, min fina kjol från gina och en vit tshirt från HM. Det blir nice. Annars lever jag på alla reservkläderna. Dom som är kvar och intre hänger med till Hawaii.

 
Ni får ursäkta att allt är skrynkligt!  : ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0