Swedes club

Gissa vem som ringde mig idag då? Vickan Silfverberg! Hon hamnade i samma kör som Chatal och fick reda på att vi var rumskompisar. Hon hade försökt få tag på mig typ jättelänge och ringde hit. Så vi träffades och snackade lite. Hon är världens gulligaste!

Anyways, det har startats en Swedesclub (Klubb för svenskar & sverige/kultur fans) här på skolan som jag bland annat kommer vara i kommité för! YAY! Lucia tåg, pannkaksfest, midsommarsånger... WOHO!

Klubbar över huvudtaget är väldigt ambitiöst och tas på största allvar i USA. Alla ska promote:a sina klubbar nästa vecka och jag kommer stå med på "mässan" och rekrytera sverige lovers till BYUH. BYU Hawaii över lag är stört seriösa på kulturer. Dom vill ha så mycekt kulturer och sånt som möjligt. JÄTTEKUL!!!

Så från och med nu har jag jobb som min drawinglärares assistent (ja, jag får betalt för att gå på klassen 3ggr i veckan :P ) och är kommité i Sverigeklubben. Är inte jag ambitiös så vet jag inte vad!

Plus att jag läste alla dom där 20 sidorna i Art History på minimal tid. Galant!

Idag fyller Luke, en halv amerikan/japan, år. Så jag och Manu var iväg till Foodland och köpte kakmix och ljus. Ikväll ska firas. För att inte tala om den stora festen som är på skolan ikväll. Alla årskurserna samlade. WOHO!

College är kul!

Puss

Från Drawing class idag:


Bilder från igår:

Yes, det är en ny klänning som sticker ut under boken.


Chantal, i telefon. Hon pratar ganska mycket i telefon :D



Crabman, Anthony, efter PCC nightshow:en

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag var också i Svenska lubben på BYU. Det är nu en familjetradition!



Din video av stranden fick mig sjukt sugen på att hälsa på/flytta dit. Men jag tror faktiskt det är bra för dig att få ha Hawaii för dig själv, åtminstone ett tag.



Älskar dig! P & k, Mamma



PS. Vad var det jag sa? College ÄR kul! DS.

2008-08-30 @ 20:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0