The Dark Knight

Ni MÅSTE se "The Dark Knight"! Den är så fruktansvärt bra. Äcklig, skrämmande, häftig, händelserik och upplevelserik. Jag har aldrig varit speciellt mycket för Batmanfilmer, men The Dark Knight var verkligen riktigt bra. För några veckor sedan gick "Batman Begins" på tv och jag somnade redan i början. Men nu måste jag nästa ge lite hopp för Batman filmerna. Plus att Heath Leager spelade den äckliga Jokern sjukt bra. Jokerns onda skratt gjorde att vi skrattade varenda gång. Det var klockrent! Knäckta ben, bortbrända ansikten och action i 2½ timme. Tro mig, det är sevärt!

Överhuvudtaget var det en underbar kväll. Jag, Bine, Fatima och Marlene Birgersson gick och åt middag i Kungshallarna och sedan vidare till bion. Ett tag in i bion så tänkte jag - Det är verkligen såhär jag vill spendera en av mina sista dagar innan jag åker till Hawaii. Perfekt.
Godnatt


 

Kommentarer
Postat av: Nät

Så sant som det är sagt. Den är äckligt bra

2008-08-12 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0