Världens bästa moster!

Idag har jag umgåtts med världens bästa Moster. Min moster Catarina. Vi började dagen med att mötas upp utanför kungshallarna och äta taimat. Sedan gick vi en rundtur på stan och kollade på ordning&reda, siden Carlsson (tygaffär) och även Granit där jag köpte en data väska till min laptop. Jag vill ju självklart ha med mig den på flyget. I säkert förvar så jag vet vad som händer med den!

Sedan åkte vi hem till henne och drack te och pratade om ltie allt möjligt. Mesta delen om USA och allt inför resan. Vi tog även en sväng ner till Mormor, som bor 2 våningar under henne, och fikade. Sån tur att jag fick säga hejdå till mormor också. Eller hejdå tills vidare som vi såklart ska kalla det.
- Hejdå Mormor, ses om 1 år!

Tack Moster Catarina för en underbar dag, jag älskar dig enorm! Tack för att du finns och för att du är du.

Fred tillsvidare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0