Betygsdags!!!

Jag glomde ju totalt beratta om att jag fatt mina betyg! I fredags kvall sa kollade jag och Tori vara 'My BYUH' sidor och sag att vi fatt vara betyg. Jag fick A i alla mina klasser forutom Laran & Forbunden dar jag fick ett B. Vilket var helt forvanansvart, for jag troddej ag skulle fa ett C eller till och med ett D, pga de sjukt daliga testresultaten jag haft hittills i det amnet. Min slutfinal i Laran & Forbunden lag pa 64% vilket ar ett underkant. Men jag har gjort alla mina laxor, quiz, rapporter, gatt pa alla lektioner och fatt ett C pa alla proven. Sa tillsammans adderade det tydligen upp till ett B. Alla delar raknas i poang, och mina poang blev da ett B.

Mitt GPA (Grade Point Average) ar 3.846 (hogsta ar 4.0) sa ni forstar att jag ligger rusktigt bra till! Och stolt som fa ar jag ocksa! Kommer ni ihag i borjan av terminen nar jag hade panik over alla laxorna? Nar det gatt ungefar halften av terminen sa hade jag borjat hantera laxorna och balanserat ut min tid. Faktum ar att min Business management klass verkligen hjalpt mig att organisera min tid battre. Underbart!

Jag ar laddad for en ny termin av kul och plugg.

Kommentarer
Postat av: steffi

jag kommer ihåg panik samtalet och jag tyckte såå synd om dig! jay jag är galet stolt över dig, visste att du kunde fixa det!



hahahahhahahhha visst är julgranen underbar! fast det var faktiskt min kära far som kom med idén! han hade ställt den där när jag tog en eftermiddags nap och när jag skulle använda toaletten så.. ehh, ja då stog det en julgran där! så det måste vara därifrån min kreativa sida kommer ifrån! hahah!



hahahhaha bilden är såå cool! gillaren verkligen! den tog jag i mitt rum, duvet mot den vita väggen!



btw så uppskattar jag verkligen den här uppladdningen av inlägg, alla bilder och allt (TOALETTEN!!) keep it coming! godjul kära du <3

2008-12-23 @ 14:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0