Christmas Break

Jag hatar att se alla åka hem denna vecka. Alla sticker före mig, vilket lämnar mig ganska ensam och lite småledsen. Brendan lämnade oss idag, imorgon är det Logan(som inte kommer komma tillbaka för vinter terminen) och Paul, Fredag Chantal och Anthony (Kommer inte tillbaka), Lördag Erin och Ryan (som inte kommer tillbaka heller) och sen åker jag och Stephanie på Söndag.

Det gör mig så ledsen att flera av mina favorit pojkar inte kommer tillbaka till nästa termin. Ryan börjar på BYU i Provo, Anthony transferar till ett universitet i Alaska (där han kommer ifrån) och Logan åker hem för att jobba och förbereda sog för mission.

Det är visserligen bara 3 veckor vi är borta, men när man träffar alla dessa människor dagligen så påverkar det ENORMT hur långt 3 veckor är. Jag kommer sakna alla. Plus att jag längtar till att komma tillbaka.

Imorgon har jag min sista Final, i Läran&Förbunden. Idag hade jag min Matte Final som jag fick ett A i! Gissa om jag är glad. Så hittills har jag fått A på alla mina Finals. Yippi Yay!

Peace,
J

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så begåvad!!!!! Men så här är det på universitetet. Tänk på hur länge jag pluggade, och jag har fortfarande kontakt med TVÅ av alla de vänner jag hade (CindiLee och Mare). De riktiga vännerna fortsätter man kontakten med, och de andra har man haft stor glädje av och lärt sig av.



Passa på att ägna dig lite åt din ledsna syster, är du snäll. Puss, Mamma

2008-12-11 @ 17:07:12
Postat av: mathilda

WEEHEY, vad bra du är jakie!

2008-12-12 @ 00:11:14
URL: http://tuldah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0