Honest oppinions

En vanlig sjal kommenterade pa bloggen for nagon dag sen angaende situationen med Stephanie, vilket fick mig att tanka lite annorlunda. Aven innan detta har jag svart for att INTE vilja vara hennes van. Vad jag forsoker saga ar att aven om Detta hande, sa ar hon anda en kompis till mig. Men situationen har forandrats lite.

"Det gjorde ont att inte kunna öppna sitt hem för sina vänner. Och visst ansågs jag kall, när jag inte kunde uppmuntra dem att komma hem till mig och inte heller få berätta sanningen. Iaf döm henne inte så hårt, innan du har gått i hennes skor... "

Det ligger sanning i detta, men det ar trots allt juletider och att dumpa en internationell student till slumpen i mitten av USA ar inte okej. Men, som tur var finns det anglar som kan radda en i nod.
Jag ar inte bitter, men besviken och lite ledsen maste jag saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0