Jullovs Packning

De senaste 3 dagarna har jag kört folk fram och tillbaka till flygplatsen, och idag var det Erin's tur. Efter att jag droppat av Erin så åkte jag och Stephanie vidare till Pearl Ridge Shopping Centre så hon kunde fixa lite grejer till resan. Jag köpte mig en jacka och ett par stövlar igår, så jag var klar.
Efter nån timmes shopping så fick vi båda för oss att gå på bio, så vi gick och såg Madagascar 2, som är SÅ ROLIG! Jag skrattade konstant under hela filmen. Oavsett vad kritikerna säger, så är den riktigt bra.

Imorgon kväll, klockan 19, så beger vi oss av till flygplatsen en sista gång så jag och Stephanie kommer med vårat plan till Utah. Jag är laddad! Snö, julmat, julklappar, juldekorationer, IKEA, Fatima, shopping, Julmusik, Julstämning... Ja, ni fattar.

Snöbollskrig!

Fred,
Ps. Jag bloggar/Mamma jag sms:ar er när jag är framme i Utah, så ni vet att jag kommit fram i säkerhet.

Kommentarer
Postat av: stephanie

HÅRBANDET ÄR FRÅN MONKI! PUSS!

2008-12-15 @ 23:47:37
URL: http://chestnuts.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0