Sista finals dagen

Eftersom min Läran&Förbunden Final blev cancelled igår i översvämmningen så måste jag gå och ta den i testing centret och sen lämna in mitt Western Art History Paper till skolans Art-avdelning. Ingen fara. Skönt! Sen är jag helt färdig!

På morgonen har jag sprungit ut till bilen och hämtat handdukarna, torktumlat dom igen och öppnat fönstrena lite så fukten kan fly och solljus torka. Bilen är hyffsat torr, men alla åtgärder måste vidtas! Sen måste jag även till WalMart och köpa fuktuppfångare att sätta i bilen. My gosh! Min bil är dock inte den ända som tagit in vatten från gårdagen...

Min roomate, Chantal, håller på att packa för hon lämnar oss idag. Nu ska vi ha en liten frukost dejt innan hon åker.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad var det jag sa? Du är fortfarande här! Puss och kram, Mamma

2008-12-13 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0