Utah bilder :] A few of the wonderful things about America.

Mandag: Shopping i Layton Hills Mall. Inne i provhytten pa Charlotte Russe. Sot klanning, men jag orkade inte kopa den. Lagg marke till min nya Blackberry telefon. Eftersom min telefon pajat sa blev det inkop av en ny i fredagskvall. Underbart att ha ett tangentbord pa telefonen, det underlattar otroligt mycekt nar man ska smsa :)


Ocksa idag (Mandag), Bio: Four Christmases. Inne pa biografens helt galet inredda toalett. Kandes som att vara i lustiga huset pa Gronan, visst?


Lordag, Salt Lake Templet och Temple Square. Christmas lighting. Vi traffade pa en av Hollsen tjejerna som precis startat sin mission i Temple Square. Hon hade varit ute i 3 dagar, valdigt ny och var jatteglad att traffa oss svenska tjejer! Jag kande igen henne pa en gang och sag en svensk flagga pa hennes missionsskylt, sa vi var ju bara tvugna att saga hej, varvid hon kramade om oss genast!





Jag kan inte fatta att jag hittafe Heidiwood smycken i en av butikerna i Layton Hills Gallerian... Och fula var dom ocksa. Emma du far nog verkligen motbevisa mig med att Hedi Montag skulle "designa" snygga smycken. Efter att ha sett dessa sager jag bara, NO WAY JOSE!


Fredag: IKEA for andra gangen. Kottbullar till middag och shopping av Marabou, julmust, pepparkakor, bilar, kexchoklad... Mums. Helt random ocksa att killen i kassan var fran Goteborg!!!




Torsdag: Lunch pa IHOP med Tori, Rhyan, Fatima & Daniel. Deras Nutella Crepes var helt sjuuuukt goda! Pakakor fyllda med nutellacreme och bananskivor, toppade med jordgubbar och gradde. MUMS!


Onsdag: En av fordelarna med Utah ar Deseret Bookstore. Detta ar totalt dedikerat till Bine. En cupcake(muffin)bok, med varldens sotaste hundmuffins pa framasidan!!


Peace out!

Kommentarer
Postat av: syster bob

OMG JA VILL SÅÅÅÅ FREKKEN HA DEN BOKEN!!!!<3

snyyyg klänning synd att du inte skaffa den. lägg upp bilder på din blackberryy!!!

PAUSSSII

2008-12-23 @ 21:58:54
Postat av: emau

MEH ÅÅÅH jag trodde heidiwood va heidi KLUM's märke!!

misstag av mig, och DU HAR RÄTT.

asså varför skulle någon låta HENNE göra smycken..?!

2008-12-24 @ 01:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0