Utah so far

I helgen har jag och Tori tagit oss till narmaste shoppingcentrer och inhandlat julklappar. Sent pa lordag kvallen smsade SarahBeth och ville att vi skulle komma over och hanga med henne och Shea. Shea och SarahBeth Stott ar syskon, och aven en av de forsta manniskorna som Nat ville att jag skulle traffa nar jag kom till Hawaii. Men av nagon konstig andledning sa traffades vi for forsta gangen i lordags. Riktigt schysta manniskor!
Sa hos Sarah och Shea tittade vi pa film intills ena natten och sov over. Pa sondagen, efter en mycket lang sovmorgon, sa akte vi till kyrkan och sen tillbaka till deras hus och hangde lite. Igar kvall sag vi aven Pirates of the Carribean 3, sen deckade jag totalt vid ungefar 11 tiden.

Idag, mandag, har jag och Tori, ater igen, spenderat storre delen av dagen i Layton Hills kopcenter. Dock var jag sa trott och inte alls shoppingsugen och hangde mest efter henne medans hon fyllde pa sin garderob. Men jag lyckades i alla fall hitta ett par riktigt snygga klackar till nyar och allmant anvanda som snyggskor i skolan. Men over det stora hela sa fick jag vara smakrad :)
Pa kvallen at vi middag med "de vuxna", Tori's kusin Heidi och hennes make Sean, Heidis bror (Toris andra kusin) Craigger och deras Pappa Craig. Efter en fruktansvart rolig och god middag pa 'Olive Garden' sa gick vi pa bio och sag "Four Christmases" med Reese Witherspoon och Vince Vaughn. Valdigt roli film, den rekommenderar jag.

For your information: Det ar Heidi och Sean Brophy som vi bor hos, som ar bada i 35 ars aldern och har 4 underbara barn Madison, Lyndsey, Nathalie och Mason.

Fred

(Bilder kommer inom kort, typ imorgon kanske? Hall ut!)

Kommentarer
Postat av: Nät

Jag skulle kunna gifta mig med Shea!

2008-12-25 @ 21:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0