western art history...

Hmm, så igår skaffade jag bildbevis på att folk sover i klassen. Så hopplös är klassen. Som tur var blev våran "final" cancelled, så nu behöver vi bara skriva en kort 1 sida lång förklaring över min favorit Artist från Renässansen. Piece of cake! Sedan har vi ett litet snacks party på fredag eftermiddag då våran Final (slut test) egentligen skulle vara).


Härligt att hon somnade mitt i boken, och när klassen var klar ryckte hon till när hon vaknade.
Jag fick hålla mig reällt från att inte brista ut i gapskratt.

Kommentarer
Postat av: Emma

bara kikar in och säger godnatt

2008-12-05 @ 03:15:53
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: David

Hahahaa det där är väldigt illa!!

2008-12-05 @ 13:07:35
Postat av: Kyle

Hon lära sig Western Art History genom osmos...

2008-12-06 @ 18:19:47
Postat av: Mamma

Det där har jag också gjort, så jag känner en väldig sympati med den stackars tjejen! När man har suttit uppe hela natten och pluggat stänger kroppen av ibland. DÖM HENNE INTE! Puss, Mamma

2008-12-08 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0