Åkersberga Gym & Motion

Eftersom jag var uppe rätt sent och såg "Dan in Real Life" så somnade jag också lite senare än vanligt. Jag vaknar och tror att klockan är runt 8, för då brukar jag vakna automatiskt. Tänkte att jag kanske skulle somna om men behövde verkligen gå upp och kissa! Kollar snabbt på klockan och hjärtat slutar slå ett slag när klockan visar sig vara 11.40! Jag sover aldrig så länge! Inte ens om jag varit uppe skitsent. Endast om jag är sjuk! Då kan jag sova till 3 på eftermiddagen som en och annan tonårskille.

Goash. Nu ligger jag lite efter i mitt schema. Men ska i alla fall sticka iväg till gymmet och flitigt använda mitt sommarkort!

Lyssna på denna låt sålänge, bästa låten hittills!

The Script - The man who can't be moved


fred & kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0