Ännu en skön dag i solen

Efter gymmet idag så slog jag och Bine till på vattenslangen igen! Vi båda satte på oss våra finaste badkläder och duschade i vattenslangen på framsidan. Jag fick ett ryck och tyckte att vi skulle tvätta håret också, Bine tvekade, men föll för grupptrycket när jag började schamponera. Så vi duschade helt enkelt utomhus och satt i solen och soltorkade.
Ni kan ju förstå att det var skönt! Vi gungade oss i hängmattan en stund och chillaxade. Sen kom mamma ut och tyckte att det var dags för lite trädgårdsarbete. Så i badkläder, gummistövlar och solglasögon så rensade vi rabatten och vattnade blommor.

Vilken kanon dag, dessa får man inte ofta!

...2 Dagar kvar till underbar och VÄL efterlängtad semester för min del! FINALLY!

massa kramar till er!
psst.. exakt 5 veckor kvar tills jag åker till hawaii...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt det låter!

Det är sju veckor kvar till jag åker till Tyskland. Oh yes.

2008-07-10 @ 17:42:26
URL: http://tiikerijenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0