Båt & Pizza

Vilken härlig helg jag har haft! I fredags var jag på Amanda Hägglunds avskedsfest. Amanda jobbar/jobbade på mitt jobb oh ska nu iväg till norge för att tjäna lite extra pengar på Fridays's och sedan dra iväg på jorden runt resa, typ. Det roliga är att Amanda bor på en båt, men sin rumskompis Olle. Båten är ganska stor, och väldigt fint inredd. Där var festen. En hel del Espressohouse folk, 3-killar och andra kompisar till Amanda och Olle. Det slutade ungefär med att Espressohouse&Tre satt och hängde i Amandas säng. Definitivt Lyckad. Med lite extra sällskap av Maria & Linnea Järlefelt så vart det extra kul.

Igår hade Sandra Maske ordnat en jättemysig pizzakväll med mig, Maija Bigestans och Maria Järlefelt. Dessa tjejerna jobbar också på mitt jobb, och är verkligen de underbaraste! Tack och lov för dom! VI gjorde egen pizza, snackade skit och allvar och hade riktigt mysigt! Så en helg med härlig fest och mysig pizzakväll.

Tack för allt i helgen Amanda och Sandra! Verkligen! 
Och till Amanda, lycka till i Norge, jag kommer sakna dig! 


(bilder kommer)

Kommentarer
Postat av: sandra

gulle. jag kommer sakna dig när du åker till hawaii.

2008-07-20 @ 13:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0