mitt vackra visum

Idag ringde jag även Ambassaden angående mitt visum. Som ni vet så blev mitt namn felstavat. Panik! Men Amerikanska Ambassadens visum avdelning är inte de lättaste att få tag på ska jag berätta för er.

1. Dom har endast telefon tid Mån-Tors mellan 13-14. Inte 13-15 som ett annat meddelande säger innan vidarekoppling.
2. Dom telefonlinjerna som finns är upptagna hela tiden. Så jag fick ringa några gånger inna jag kom fram.

Men när jag väl kom fram så var det en kille som var hur trevlig som helst och bad om ursäkt 1000 ggr för misstaget. "Ingen fara alls" sa jag och nu behöver jag bara skicka in mitt visum igen så rättar dom till det.

Han lät väldigt snygg på rösten också. Får man vara så ytlig? Hahah, inte han då förstås, jag menar migsjälv.

Fred på jorden, gott behag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0