Peeps

En av de skönaste människorna vi träffade på FIN var Aaron Mateer från Scotland. Han pluggar på BYU i Provo och bor tydligen på samma ställe som Fatima kommer göra när hon kommer dit. Helt galet. Så vi tre kommer antagligen fira jul tillsammans, eller nått :D haha helt sjukt kul!
Vi lärde honom så mycket galna grejer på svenska, han vart helt faschinerad och är bestämd på att åka på mission i Sverige. Fraser som "skaka rumpan stumpan", "tjena kexet, står du här och smular" och "fett bra" förgyllde våra dagar när han sa det!

Inte på tal om våra heta disskussioner om hur vi säger "i" på göteborska, skånska och stockholmska med Oscar och Samuel. Galet.

Det är helt sjukt va kul man kan ha på Fest i Nord. Topklass var definitivt Nathalie Wiklöf, min underbara skåning, som helt random börjar peta på en annan av skottarna i magen i matkön och skyller ifrån sig på mig och Bine. Vi dog av garv!

Mycket galet bra dansande, bästa dansandet jag varit på hittills faktiskt. Även om musiken var skitdåligt vissa tider på kvällarna så var det skönt drag både inne på dansgolvet och utanför.

You made my week!

Nathalie "Nät" Wiklöf

Kommentarer
Postat av: Nät

Så stört kul vi hade! Min höjdpunkt var när vi låg och fnissade ihjäl oss på er luftmadrass... och Bines odödliga "top gun" kommentar såklart. Pews

2008-07-26 @ 00:12:46
Postat av: mathilda

iiiiiiiiiiiiiiiiiiii

chena kexet, stå du här och smula?

fettbra

och allt annat, aaaaah helt galet kul!! :D

2008-07-26 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0