Tillbaka från Jönköping!

Aloha alla! Nun är jag tillbaka från Jönköping, vilken upplevelse. Vilken fin stad! Jag är helt sjukt trött efter få timmars sömn de senaste dagarna. Plus att vi var på en "bonfire" (brasa) igår och kom hem runt halv 5. Så jag skriver om FIN imorgon!

En riktigt ball nyhet är att jag just fått brev om vem min Roomie kommer vara på BYU Hawaii. Hon heter Chantal Mortensen och kommer från Californien. Facebookade henne och såg att hon verkar vara en schysst tjej. Återstår att se!
Jag kommer att bo i Hale Number 3, Nainoa, rum nummer 106A. GLÖM INTE DET!

Fred och mycket, mycket kärlek mina vänner!

Kommentarer
Postat av: stephanie

ÄNTLIGEN ÄR DU HEMMA!!!!!!!!!!! <3333

2008-07-25 @ 23:05:27
URL: http://roar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0