Uppföljning på IKEA

Förlåt, jag glömde ju visa er bilder från när vi var på IKEA! Jag var så trött att jag somnade när jag kom hem. Skulle upp klockan 6 i tisdags och jobba. Förklarar ganska mycket.

Men vi åt iallafall ett helt lass var med Ikeas allra godaste köttbullar och frossade i desserter. Sedan gick vi runt till krams-avdelningarna och samlade på oss allt från tavelhyllor, ramar, tyg och batterier. Precis som man alltid gör på IKEA. Men det finns alltid något att lura med sig hem!

FRED!
steph käkar köttbullar emma
spegelbild provar stolar
fina lyktor steph och mamma
moï @ hemtex, efterfest

Kommentarer
Postat av: stephanie

JAG ÄR SÅ SNYYYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111

(><)

2008-07-10 @ 23:52:43
URL: http://roar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0