Att jobba på stureplan

Själva nyttan med att jobba på stureplan är ju att det kommer in en kändis då och då. Hittills har jag serverat eller tagit beställningar av dessa människor, av vad jag kommer ihåg i alla fall:

Carolina Gynning
BlondinBella
Amy Diamond + hennes Pappa
Idol Jona - NY!
Susanna Kallur - NY!
Peter Swartling
Fröken Sverige Malou Hansson
Brottaren Musse
Alex Schulman
Calle Schulman
Sofia Bach
Rachel Molin
Rafael Edholm
Lets Dance Annika Sjöö
Tv4 hallåan Anders Östman
Hjärnkontoret/bollibompa Martin (hahaha, från när vi var små)
Robinson Robban
Cia Jansson (modechef för Elle)
Martin Rolinski (har gått förbi utanför)
Björn Gustavsson (har gått förbi utanför)

Det är en del fler.. Men minnet är så kort :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och under min tid på stureplan han jag också servera Måns Zellerlöv! :P

2008-06-14 @ 01:32:15
URL: http://tiikerijenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0