Bränd på T-Jarlen

Så påväg till jobbet gick jag in för att köpa mig lite körsbär på T-jarlen i Östermalmstorgs tunnelbana. Påväg till kassan så reser sig helt plötsligt en kille upp och tar ut en plåt med nygräddade bröd på. Jag som inte såg mig för lyckades gå förbi och dra övre delen av underarmen längstmed den skållheta plåten. Plåten gjorde ju såklart ett djupt långt skinnskållat brännmärke på min arm. Killen skämdes. Men det var ju inte hans fel. Jag såg inte honom, han såg inte mig.

Kommer nog få ett fult ärr. Bara det inte ser ut som om jag skär migsjälv! Varför har jag en sån himla otur nu för tiden. Jag blir sjuk varannan vecka och tappar en glaslucka på foten?

Inte varje dag man bränner sig i mataffären?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0