Gör mina händer vackra!

När jag slutade på Gina så fick jag ett presentkort på 300kr på Studio Ava i Täby Centrum. Igår (efter en lång tids seghet) så gick jag faktiskt upp, till tredje våningen, och bokade en tid.
Har jag tur eller? Jo, det har jag, för då har någon lämnat återbud till imorgon kl 12. Perfekt! för då slipper jag vänta flera veckor på en nagelförlängning som jag annars skulle ha fått gjort. Och jag behöver en real bad!
Jag har ju sedan några månader tillbaka fått den äckliga ovanan att börja bita på naglarna. Igen! (På grund av stress). Hemskt, och jag är inte ens medveten alla gånger om att jag gör det.

Nu blir det stopp på det!

Studie Ava, here i come!
FRED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0