Imorgon ska vi sjunga om studentens lyckliga dar!

Kära Bine,
Jag hoppas att när du ser detta så känner du dig lättad och stolt över allt du lyckats med under dina skolår. DU SKA TA STUDENTEN! Du har lyckats ta dig till det senariot att DU SKA TA STUDENTEN! FATTA!
Visst, du har haft en riktigt jobbig skolgång. Men du har verkligen lyckats. I slutändan är alla dina betyg godkända och även mer än detta. Alla resterna inlämnade och du kan nu äntligen njuta av friheten.

Jag är stolt över att vara din storasyster. Det är den framgång och den utvecklig jag sett i dig den senaste tiden som verkligen gör mig stolt. När jag sluttar lägga mig i så ser jag att du verkligen kan stå på egna ben. Det har du alltid kunnat. Men som storasyster har jag "kontrollbehov" av att vilja hjälpa och stötta dig.

Vi är så olika, men ändå så lika och du har verkligen kommit långt. Bara framtiden kommer visa hur långt du kommer gå.
Du är kreativ, social, rolig, flummig, vacker, sprudlande, ödmjuk, älskad och min syster!
Fy vad du fått utstå pest och pina. Mobbing och falska vänner. Lögn och skitsnack. Men du ska veta att detta bara gjort dig starkare och till den UNDERBARA människa du är idag. Det är itne bara jag som kan intyga det. Fråga dina vänner!

Jag hoppas verkligen du ser digsjälv. Alla är så enormt stolta över dig. Du ska gå med huvudet högt!

Bine, jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Grattis till studenten & KÄNN DIG STOLT!

Fred & Puss, Jakie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0