Sen kväll med Steph

Jag älskar spontana grejer! Fick ett sms av Steph när jag hade lunch på jobbet igår. Hon ville hitta på nått! Så jag åkte direkt över till henne efter jobbet. Jag åt kebab & hon åt sallad, himla nyttofreak. Vi satt ute och pratade om allt och ingenting.
Det är det bästa med henne. Man kan prata om absolut ingenting och absolut allting. Haha, Steph, du vet vad jag menar. Tabu Tabu!

Jackson + Stephson,
Puss!





ps. Min kofta är ett reafynd från Monki! ÄLSKA MONKIS REA! ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<33333333 FET PICKNIK! SNARAST!!!

2008-06-27 @ 23:11:52
Postat av: stephanie

ah, de var jag alltså, eheh <3

2008-06-27 @ 23:12:12
URL: http://roar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0