ÄNTLIGEN!

Äntligen, äntligen, och några  glädjeskutt senare, så kan jag logga in och registrera mig för mina kurser!
Så himla underbart!

Efter tusen mail och äntligen en vidare befodring så ringde jag till Elizabeth Brown på Management Information Services (MIS). Elizabeth var rolig hon! Hon hade 2 mailadresser och var tvungen att sitta och kolla igenom båda mailkontona för att leta upp mitt mail. Men hon gav upp och gjorde en "reset" på mitt lösenord. Sen kunde jag äntligen logga in!

Älskar amerikaner, så himla snälla och mysiga :D

Kärlek&Fred
Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Ha en forts trevlig dag :)

2008-05-10 @ 10:18:43
URL: http://pauliina22.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0