Espressohouse crew

Mitt nya jobb ÄR! Det är ju inte så nytt längre förstås, men ändå. Jag har aldrig trivts så bra på ett jobb som jag gör. Jag har aldrig känt mig så viktig och uppskattad som jag gör på mitt jobb just nu. Jag har aldrig heller haft så så bra arbetskollegor på ett jobb som jag har nu. Rent ut sagt så trivs jag verkligen.
Nu ska ju Jonathan sluta till helgen och åka tillbaka till Falkenberg. VARFÖR?! Stockholm needs you! Honom kommer jag verkligen sakna. Han är en så uppriktigt snäll och omtänksam människa.
Sedan slutar Elin, vårt tomtebloss, en riktig raketpingla. Fart och prat är det i henne. Tur att jag har Maija och Maria kvar, och Helena! Helena knäcker!

Det är lite synd egentligen att jag slutar i augusti. Men nya äventyr väntar. Och alla på mitt jobb är verkligen uppmuntrande och supportande. Sista dag, 15 augusti, eventuellt.

Fred&kärlek peeps'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0