Jacq, är det dags för lite ambassad för dig kanske? kanske..?

Igår fick jag mitt nya I-20 (ett visum papper för&från BYU) där det står att jag får studiemedel. På det jag fick innan står det ju att jag kommer betala med egna medel.
När jag skulle söka till BYU så måste man ju kunna bevisa att man kan betala för sig, innan man blir antagen. Och för att få studiemedel i Sverige måste man ha blivit antagen. Riktigt himla knepig sits. Men det löste sig tillslut.
När jag väl fick mitt antagningsbesked så skickade jag in CSN papprena. När jag fått lånet beviljat så skickade jag in det till BYU's admissions office som sen skickade mitt nya I-20.

Nu är det väll bara att ta sig i kragen och ringa Amerikanska Ambassaden.

Jag har hört att det är en massa papparsarbete som ska fyllas i innan man ska dit? Stämmer det!?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0