NÄT

Min kära vän & skåning, (jag älskar skåningar!!), Nathalie Wiklöf (aka Nät) har förklarat för mig att jag inte behöver myggnät till Hawaii. Det finns tydligen där. Duh!
Nät har pluggat på Hawaii i snart 2 år och kom nyligen hem till Sverige igen. By the way Nät, VÄLKOMMEN HEM!!


Något som verkligen kan behövas dock är:
- En fläkt (billigast och köpa där eftersom dollarn är så låg)
- Handduk
- Flipflops (HAHAHA!!)
- Gympadojor, OM man ska springa..
- Någonting Svenskt, då det blir frustrerande att inte kunna prata sitt eget språk så ofta som man gör hemma. Samt att det gör hemlängtan lite mildare.
- Annars sommarkläder (duh!)

Faktum verkar till och med vara att det mesta finns där. So, no worries, right?

Jag har saknat henne! Nät alltså. Både hon och en av mina bästa Örebroare, David Luthman, har varit borta i 2 år från mig. Det är inte okej! David som är i England på mission, kommer hem i augusti, precis efter att jag åkt till Hawaii. Jag hoppas att han läser detta då!
Nät åkte iväg till Hawaii ungefär samitidigt. Och för dom som inte vet, så har dom varit tillsammans ett tag. Dom gjorde slut när han skulle iväg på mission, för att inte sätta så mycket press och saknad. Helt förståeligt!
Dom är DET paret. Skitbra tillsammans, assköna båda två och riktiga orginal! Tack och lov för orginal!

Tack och lov för att jag får störa Nät med frågor också! Jag har ju en del frågor ibland som jag inte kan besvara själv. Då är det skönt att ha någon att fråga som vet, i nutid! Inte min mamma som gick på BYU för 25 år sedan. Det är inte riktigt samma grej. Även om min mamma knäcker vad det gäller ALLT! Min mamma, moster och min mormor är rena uppslagsverken. Det ända dom nog inte vet är HUR stort universum EGENTLIGEN är..? Eller?

För att hålla sig till ämnet; Tack och lov för min familj & mina vänner!

Fred & kärlek peeps' , fred och kärlek...
Jacqueline

Kommentarer
Postat av: stephanie

"Min mamma, moster och min mormor är rena uppslagsverk. Det ända dom nog inte vet är HUR stort universum EGENTLIGEN är..?"

UNDERBART!

2008-05-31 @ 01:14:34
URL: http://roar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0