Biblioteket

Denna vecka har jag suttit i biblioteket så otroligt mycket. Jag har blivit en biblotekarie!! Jag har itne suttit i biblioteket såhär mycket sen jag kommit hit, eller någonsin. Onsdag efter skolan till stängning, torsdag 3 timmar, fredag 2-3 timmar och lördag 11-8 (bortsett från 2 timmars lunch). Tur att jag hade bra sällskap 2 av dagarna i alla fall.
Jag har 2 papper att skriva, varav ena är till Western Art History och andra till Eng 101 (research papper på 8-11 sidor). Jag skrev klart min constitution och lecture paper för Business Management klassen.

Kvar att göra:
[ ] Skriva WAH Pappret (2 sidor)
[ ] Skriva Research pappret (8-11 sidor)
[ ] Book report på "Richest man in Babylon"
[ ] Drama Paper (3-5 sidor)
[ ] Matte, 16 topics.
[ ] Matte test


Ugh. Jag blir knäpp av att koncentrera mig såhär mycket!
/Jay

Kommentarer
Postat av: Mounia

Vi har bestämt att vi ska gifta oss i Marocko i Sommar men inga datum är bestämda än. I Sverige blir det också ett bröllop men något senare :)

2008-11-23 @ 20:57:17
URL: http://moniponi.blogg.se/
Postat av: David

Mysigt! Om man har trevligt sällskap blir allting mycket skönare ju! ;) Lycka till med alla arbeten!

2008-11-23 @ 23:49:40
Postat av: Mamma

När jag satt så där mycket i biblioteket fick jag mycket gjort, men också universums största sittfinne . . . Puss, Mamma

2008-11-24 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0