Drawing this week

Denna vecka har jag hand om Drawing klassen igen eftersom våran lärare är borta. Riktigt kul! Fick även hoppa in i Fredags som lärare och supervisor då han åkte ner till Honolulu för att hämta upp lite målningar.

Jag är ju trots allt en Teaching Assistant! Som får betalt för att gå till klassen. Tänkte bara dela med mig av mina lyxiga måndag/onsdag/fredags mornar. Det gör det så mycket mera värt att vara trött men ändå ta sig upp till skolan.

Peace//


Yes, jag har gjort den.

Kommentarer
Postat av: David

Härligt mysigt att få betalt att gå till en klass! Och ta hand om den till på köpet. You rock Jay!

2008-11-25 @ 10:15:52
Postat av: Mamma

Bra artwork, min lilla sockerärta! Kul också att du kan undervisa en klass. Du kan allt!!!!! Puss, Mamma

2008-11-25 @ 13:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0