Erin Dean

Erin Dean är en av de underbaraste tjejerna här på Campus. Vi är så lika och olika på underbara sätt. Detta är en tjej jag verkligen kan prata med allt om och hon förstår mig exakt. Hon är USA's motsvarighet till Stephanie Johansson. Steph, du skulle älska henne!

Igår runt 11 tiden (när jag vaknat upp från magkatarren) så kom hon och knackade på dörrenoch frågade hur jag mådde och så tog vi en promenad, eftersom jag inte sett världen på typ 13 timmar. Vi pratade om sånt som tyngt oss de senaste dagarna och skojade. Det är så skönt att ha henne här. Speciellt när Stephanie (Holm) börjar gå kaputt på allt. Helt plötsligt är hon arrogant och säger onödiga saker, ska styra och ställa. Det är inte okej. Erin är nog den vettigaste människa här. Chantal kan jag såklart alltid prata med, hon är mer än bara min rumskompis, emn ibland behöver man adnra människor också.

Chantal berättar saker för mig som hon inte berättar för andra, och öppnar sig verkligen för mig mer än hon brukar med andra människor säger hon. Hon är verkligen som en syster för mig. Många människors relation till sin rumskompis här är verkligen bara någon annan som bor i deras lilla rum. Sorgligt och pinsamt tycker jag.

Tack och lov för underbara kompisar.

När vi gjorde ansiktsmasker i början av Oktober.

Kommentarer
Postat av: stephanie

åh, kära raraste jay <3<3 jag saknar dig! stephanie johansson och sverige är inte samma sak utan dig!

2008-11-12 @ 18:16:16
URL: http://chestnuts.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, folk förändras ibland på konstiga sätt. Det kan vara något hon inte mår bra av (för mår man bra vill man ju inte styra och ställa med folk, eller vad säger DU . . .) Det visar sig kanske sen varför Stephanie har förändrats. Men tänk på att du också kan styra och ställa med folk ibland. Hur mår du då?

Älskar dig!!!!! Puss, Mamma

2008-11-13 @ 14:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0