How sweet the hour..

Kom in klockan 4.30-5 inatt. Jag är trots det otroligt alert och effektiv. Jag gick upp till Hulan, där vi dessutom hade ett prov idag, och gick efter det direkt till biblioteket, där jag äntligen hittade lite bra källor till mitt "research paper" som ska vara mellan 8-11 sidor. På måndag har jag ett Western Art History prov, och ni vet hur jag känner inför det ämnet. Så jag satt även och pluggade inför det provet. Senaste 3 lektionerna har vår lärare tagit sig samman och haft 3 helt sjukt bra lektioner! Vilket även ledde till att jag faktiskt frågade saker i klassen. Vanligtvis säger ingen någonting alls. Jag vart jätteimponerad och gick fram och tackade! Nu är jag tillbaka och gör ännu mera läxor.

Men livet är riktigt bra denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0