Jag <3 Sömn

Igår natt slog magkatarren till igen. Jag vaknade upp och hade ont i magen som om det inte fanns någon morgondag. Jag försökte ställa mig upp men höll på att svimma, flera gånger. Men drog mig ändå iväg till Drawing klassen/jobbet och gick direkt hem och sove efter detta. Sover igenom mina andra 2 klasser under dagen och vaknade igen klockan 9. PÅ KVÄLLEN! Magen krampar fortfarande, men jag sätter mig upp och gör lite av läxorna som skulle ha gjorts under dagen. Dricker en massa vatten och går och lägger mig igen vid 12. Totalt hade jag nog sovit 18 timmar plus igår. När jag vaknade imorse gör magen fortfarande ont men inte lika farligt. Inte farligt nog att sova bort skoldagen.

Det var detta jag var rädd för när jag skulle komma hit. Eftersom jag vart sjukskriven 3-4 veckor innan jag kom till Hawaii. Nu är det dock oroandet för betyg, prov, mycket skolarbete, skabbig cafeteria mat och extrem brist på sömn som retar upp min mage. Nu måste jag nog skaffa en tid på Health Centre igen och få medicin som hjälper. Kära nån.

Trots att jag missade Hula förra torsdagen, pga min väckarklocka som gått kaputt, så var jg otroligt snabb på att fånga upp dom nya stegen vi dansade igenom idag. Jag tror att all den här matten och läsandet tränar upp min hjärna otroligt bra på att lära mig saker snabbt. Tack och lov för det!
Det som är bra med Hula dock är att vi går igenom en massa grundsteg, precis som i ballet, vilket gör det sjukt mycket lättare att lära sig nya steg såfort läraren säger "kaholo to the left", "Step, step, Ka'o" eller "kaholo imua".

/J

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag älskar också sömn!

2008-11-14 @ 13:09:32
Postat av: Nät

Åh finaste Jackie-hjärtat. Om det händer när jag är där ska jag laga bra mat åt dig och komma och krama dig bättre

2008-11-15 @ 23:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0