Min allra käraste bil!

JAG FÅR TRÄFFA DEN IMORGON IGEN! Gissa om jag är lycklig! Jag skuttar omkring i rummet och ropar av lycka! Jag trodde aldrig att jag skulle sakna en bil så mycket, men det gör jag! DOm sätter in det nya batteriet, as I'm writing this, och så får jag hämta den i morgon bitti om jag vill!!

YES! Thanksgiving weekend här kommer jag, och vi!

Jag, Stephanie, Chantal och Erin har bestämt oss för att hyra ett hotellrum nere i Waikiki och softa i Thanksgivings andans fyra lediga dagar! Honolulu Park Zook, Cheesecake factory, rea shopping (black day, allt är på rea efter Thanksgiving, som sverigens mellandagsrea), swap meet och lugna avkopplande dagar på stranden.

Tack och lov. Efter alla dessa papper och prov!


Från Practicum i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0