Mission prep i Söndagsskolan

Idag drog Manu, vår galna men undebart söta Tahiti pojke, med oss till Missionary prep klassen efter sakramentsmötet. Men det var bara Jag, Manu, Chantal, Devin och en annan tjej i klassen. Tydligen är dom oftast abra 2-4 st.
Men i alla fall. Låt mig återberätta en kort sekvens ur vår lektion:

Chantal: Look Jacqueline! Fat birdies!!
Jag: Oh cute!! Ih ih! (räcker ut handen och klämmer i luften efter fåglarna)
*Devin & Manu stittar
Chantal: Jacqueline loves fat animals!
Jag: I do!
Devin: Then she must love You!
*Alla börjar gapskratta!!

Det var nog det roligaste jag hört på hela söndagen så jag var bara tvungen att ge honom en Hi5!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan se dig framför mig! Vad var det du ville, förresten? Du ringde precis när vi skulle gå, och jag spelade igår! Jag ringer dig sen. Jag, dina systrar och våra feta djur älskar dig!



Puss, Mamma

2008-11-10 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0