Underbara måndag!

En underbar dag i skolan, jobbet och i livet. Jag är klar med min "Tone Drawing" och sitter bara och skissar lite på lektionen/jobbet. På eftermiddagen träffar jag Jisoo, min favorit Koreanska, som är så underbar. Hon är den sötaste tjejen! Hon går i min drawing och engelska klass. Efter engelska lektionen får jag ett sms från Paul som frågar mig på en dejt. Vi äter middag och skrattar en massa. Riktigt söt och rolig kille med samma musik och filmsmak! Dessutom fick han en kille att ta över 2 timmar av hans jobb så han kunde gå på dejten!

Livet är bra!

Kommentarer
Postat av: syster bob

JAYYYYY en deejt awesome hihihi, hur ser han ut?<3

2008-11-18 @ 14:00:51
Postat av: Mamma

Jaså minsann med socker på . . .



ÄLSKAR DIG! P & k, Mamma

2008-11-18 @ 19:57:28
Postat av: David

WOHOO!! Det är ju underbart härligt Jackie! Tell me more. :) You're awesome!

2008-11-19 @ 00:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0